Saturday, December 31, 2016

[instiz] REALISTIC HEART OF A MALE-FEMALE SIBLING






They never want to reach each other

post response: +3
original post: here

1. Oh I thought that it was Dokyum in the first picture in a split second

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ cute

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. Oh my ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I really like themㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Ahㅋㅋㅋㅋㅋtoo cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ both are cuteㅋㅋㅋ

7. Male-female sibling in real lifeㅋㅋㅋㅋ

8. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ cuties

9. Ah seriously a cute pair of siblings ㅋㅋㅋㅋㅋ

10. I knew it would be AKMU ㅋㅋㅋㅋㅋ





0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com